niedziela, 11 maja 2014

Zabawa - komiksy :)

Człowiek chory, to i człowiekowi się nudzi :) A bawiąc się dużą dawką zdjęć na których jest dużo naszych pięknych ryjków stwierdziłem, że można się pobawić w stworzenie kilku minikomiksów :D Jak się będzie podobać, to może w przyszłości znowu coś stworzę, a jak nie, to w komentarzach dajcie własne propozycje :D (może wszystkich nie usunę xD)

1. Ścieżka zdrowia :D

Drapu drapu, Skrobu Skrobu

Ale zaraz będzie śliczna ścieżka z tej szpachli :D Uhh, nic tylko wciągać :D

Kariiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Nie przeszkadzaj! Nie widzisz, że jestem zajęta robieniem sobie ścieżki szpachlowej?

Kariiiiiiiiii, weź się podziel, nooooooooooo :)

A masz troszkę bo i tak za dużo naskrobałam. Tylko uważaj na smoki :D

Jaaaaaaa, ale czaaaaaaaaaad. Jakie one mają ładne skrzydełka ...

2. Bez komentarza :)

Podbiel!

Co tam, nie widzisz, że zarobiony jestem?

Tu masz krzywo :)

Głupi jesteś. To przecież tylko kurz!

Nie krytykuj mi męża! Bo Cię pomaluję zaraz!

Szuuuuuuuuuuu

A rzeczywiście już jest dobrze. Widzicie, pomogłem :D

Proszę was, uwolnijcie mnie od niego :)
3.Potwór

Hej, Kari!

Co tam znowu?

P: Uważaj, Potwór za Tobą
K: Proszę Cię. To ma być potwór? Chyba zapominasz z kim ja mieszkam :P



Tia, nie ma to jak kochająca żona



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz