niedziela, 12 kwietnia 2015

Europa bez paszportów :)

Króciutko. Ogólnie stwierdziłem sobie, że zrobię mini mapkę gdzie możemy pojechać Żuczkiem bez paszportów w naszej pięknej Europie, a gdzie jednak potrzebujemy mieć paszport, ale nie potrzebujemy wizy :)


Ogólnie obrazek jest malutki, ale pokazuje mniej więcej o co chodzi :)

Edytka:
Specjalnie dla naszego francuskiego przyjaciela usiadłem i skonstruowałem ładniejszą i większą mapkę (tylko, że bez legendy :) )
Mam nadzieję, że się podoba :)
Koniec Edytki :)


Poniżej naniesione na czerwono kraje które Żuk już odwiedził :)


Widać więc, że Żuk ma duże zielone miejsca do zapełnienia.


4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo :) Wpis zaktualizowałem o większą mapkę specjalnie dla Ciebie :)
      A teraz jadę do rodziców na obiad xD

      Usuń
  2. Czyli w Niecach Żulka jeszcze nie było! Znaczy się - musi zaznaczyć tam swoją obecność :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To co Maciuś kiedy z moją Żoną trasę opracowujesz?

    OdpowiedzUsuń