czwartek, 29 stycznia 2015

Fejsbuk

Hej,
chciałem wszystkich was poinformować, że moja najukochańsza małżonka stwierdziła, że zrobi zabawową stronkę (Czytaj fanpejdża) na popularnym portalu społecznościowym.
W związku z tym was informuję i podaję linka :D

LINK


Na stronie można podobno zobaczyć bardzo ładne kolaże (podobno, bo na fejsia nie wchodzę, a kolaże, bo nawet nie wiem co to słowo znaczy :D Zaraz pewnie pewne miłe osoby nie dość, że mnie poinformują, to jeszcze nie zapomną mi przypomnieć o mojej gamoniowatości :D)

Tak więc zapraszamy również tam :D (na pewno tam będzie widać kobiecą rękę :) )

3 komentarze:

  1. Słyszałam o Twojej prowokazji i niech będzie, że na nią odpowiem Gamoniu :P
    Kolaż to technika artystyczna odpowiednia zarówno dla profesjonalistów jak i amatorów (masz więc jeszcze szanse odnieść na tym polu sukces - wierzymy w Ciebie :P) polegająca na łączniu w jedną kompozycję różnych materiałów, faktur, za pomocą mocnego kleju (pewnie ten do wykładzin też by się sprawdził). Obraz może być uzupełniany technikami tradycyjnymi, czyli np.coś ktoś tam domaluje. A w fotografii kolaż to często łączenie ze sobą kilku najlepszych ujęć.
    I tak oto Gamoniu wyszło na jaw, że nie uważałeś na lekcjach plastyki w podstawówce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na lekcjach plastyki w podstawówce to ja koleżanki za warkocze ciągałem, a nie słuchałem o kolażach :P

      Usuń
  2. Wybacz mu Kochanie. On słuchał wybiórczo i mu się kolaż z koleżanką pomylił.... Całe szczescie że nie z kolega :P

    OdpowiedzUsuń