środa, 20 sierpnia 2014

Kolejne małe zwycięstwa

Walka z czasem trwa. Ciągle coś nowego w żuku jest robione :)
Aktualnie zrobiliśmy już światełka (oprócz kierunkowskazów na które ciągle czekamy :) ) i zamocowaliśmy klapę :D (nie pytajcie o klapę, bo był mały fuckup, ale na szczęście po walce i chwilach zwątpienia daliśmy radę ją zrobić :) ). Jeszcze muszę pomyśleć w jaki sposób zamontować siłowniki, bo aktualnie jest mało estetyczny pręt :)
Reszta na zdjęciach :D










I żuk powoli zaczyna przybierać końcowy wygląd :) A to cieszy wszystkich :)

2 komentarze:

  1. Oczywiście oczywiscie a mojej walce i rzeźbie z reflektorami czy sprzęgłem to nic.... Oooo kolego pogniewamy sie oj pogniewamy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A myślisz, że ja tam wiem dokładnie co Ty robiłeś? Zdjęcia światełek są, o sprzęgle zapomniałem :P
      Musisz mi przypomnieć dokładnie co zrobiłeś, żebym mógł jakiegoś posta z Twoimi osiągnięciami zrobić.

      Usuń